(+420) 777 156 057 nebo 211 221 758

LevnéMoto ul. Hulická 2738, Praha 9

Kazuma Jaguar 500 4x4-Váš názor - diskuze

reagovat
avatar

Vašek73 (anonymný užívatel)

s8-) icon s8-) Tak já tam nic takového nemám s:( icon s:( a jestli ano tak nevím kde icon kde by to mělo být? Jinak já bych bral to koleno a ty plasty jen nevím jestli to bude pasovat na můj stroj. Odešel mě brzdový spínač nevíš jestli ho kluci mají zatím tam mám ze škody 1000mb s:oops: icon s:oops: A jak to vypadá s tou 700stovkou už je na skladě? Když tak písni co a jak dík Vašek
avatar

Primitiv (anonymný užívatel)

No ta pumpa je jakoby pod řidičem pod sedačkou.Určitě jí tam mít musíš...něco ti tahat benzín z nádrže musí ssmile4 icon ssmile4 Jo o těch plastech vím ale bude se to objednávat až s kontejnerem.Takhle leteckou poštou by to bylo drahé.Jinak objednali se ty nové příruby do karburátoru atd.Ty sedmistovky se nyní testují v Rusku,to je pro Kazumu vůbec největší trh,tak tam tomu davají pořadně do těla.Snad bude nějaké video tak ho sem nahodím... icon
avatar

Vašek (anonymný užívatel)

s8-) icon s8-) Tak opravdu to tam nemám s:( icon s:( já mám jen jednu nádrž a benzin teče samospádem místo druhé nádrže mám ještě jeden naviják. O tu 7dmistovku má zájem kámoš tak uvidím jestli nekoupí něco jiného s8-) icon s8-) je totiž hrozně nedočkaví.
avatar

Primitiv (anonymný užívatel)

no oni nechtějí něco vypustit do světa aby se to sralo a zničilo jim to renomé.... icon Vememe možná k tomu i pásy .... No tak to jo...oni nové modely mají 2 nádrže a ta hlavní je dóle...a to čerpadlo to tahá z té spodní...
avatar

Petr (anonymný užívatel)

Ahoj ve spolek chlapi potřebuju poradit chci koupit novou kolku a mám dva adepty Kazuma 500 nebo Gladiátor RX 510 poradte a jak vám ty kazumy šlapou dík Petr
avatar

Vašek (anonymný užívatel)

s8-) icon s8-) Mám 4tis km a bez problémů a to ji vůbec nešetřím navíc co ušetříš na ceně můžeš proinvestovat na doplňcích tak že za mě Kazuma icon a navíc servis dobrý náhradní díly bez problémů s8-) icon s8-)
avatar

Primitiv (anonymný užívatel)

...mě se teda 510 moc nelíbí,ale jinak motor má dobrej...Co se týče Kazumy,tak my jí servisujeme asi nejčastěji a jediný problém je asi prasklá příruba karburátoru...ted uz je to vyřešené že se tam dávají nové....Navíc má Kazuma 2 nádrže a hlavně téměř všechny náhradní díly skladem u importéra v ČR.Jestli tě něco zajima tak se ptej....
avatar

Vašek (anonymný užívatel)

s8-) icon s8-) Není to náhodou ten motor co při zátěži na něm piští klíňák variatoru? Kámoš má Goes a tam je motor z 510 a při rozjezdu do kopce se každý otočí s:o icon s:o četl sem že to je problém gladošů 510 a 530 jestli to není dokonce stejný motor to nevím. To byl jeden důvod proč jsem koupil Kazumu. Ale to se musíš optat majitelů 510 jak to je. s8-) icon s8-)
avatar

Primitiv (anonymný užívatel)

...my toto řešíme dost u Linhaiu a Delta force...tak ta odstředivá spojka neuvěřitelně skřípe při rozjezdu...U kazumy přenos síly je vyřešen jednoduše jako u Polarisu a je to téměř nesmrtelné...teda dokavad neodděláš řemen icon
avatar

Vašek (anonymný užívatel)

s8-) icon s8-) Je fakt že tu kolku dřív zahrabu než aby zapištěl klíňák. ssmile10 icon ssmile10