(+420) 777 156 057 nebo 211 221 758

LevnéMoto ul. Hulická 2738, Praha 9

Úprava výkonu skutru 125ccm - diskuze

reagovat
avatar

Gargamel (anonymný užívatel)

já jsem tedy ten příspěvek četl taky.kluky ze servisu znám osobně s jedním jsem jezdil i amatérské závody ,tak nechápu jak někdo může napsat ,že místo vyměny kitu ujen umyli motor a nechali tam puvodní 125ccm.takové pošpinění je na přesdržku...to jako prominte ale to je spíš nějaký konkurenční boj...byl bych rád aby citron poskytl konkretní informace na zákazníka ,co si tohle vymyslel...
avatar

jarin (anonymný užívatel)

Teda já nestačím zírat nechci se zastávat ani křivdit tak snad se dá poznat jesli to vyměnili tu kit sadu tohle by bylo silný kafe něco takového udělat jako tu kit sadu mám ale jako žádný extra zázrat to není.Je živější reakce přeřazení variátoru o něco rychlejší o rychlosti mluvit nebudu neni to supersport.Problém může být i jinde pokud se zdá že po kitu nejede.No jinak mazec co se člověk nedozví mějte se
avatar

Gargamel (anonymný užívatel)

Citron je nějakej placenej špinič konkurence....Já kdybych někomu vyplaznul X tisíc za KIT a nechali by mě tam ten samej tak jdu na policii s TR.oz. na podvod a pořádně bych to rozmáznul.Tohle je naprostá píčovina a je to na trestní oznámení za pomluvu.Od admina si necham zjistit IP adresu a ať si to citron vysvětluje při výslechu na policii ,kdo komu co udělal či neudělal ....Je jasný když vyměníte válec ze 125 na 150 tak z toho nemáte supersport....ježiš marjá lidi proberte se ....Ale určitě nějaký ten koník je tam znát....
avatar

jarin (anonymný užívatel)

Zdravím jo souhlasím s vámi udělat tuhle prasárnu dá se to řešit jinou cestou.A zpět k tomu kitu ano je rozdil 30 ccm znát jo dá se zlepšit variátor jinou vačku jiný výfuk apod.Jenže na ukor životnosti motoru jsou spousty článků a rad ale všude je rada na závěr kde spíš zrazují od velkých zasahů.Co na to říct jede slušně a díky dobře seřízených dílů a odstanění závad a klidně vám ukážu komukoliv jak jezdí ten motor už větši výkony nemá jak mu jedině zlepšit výkon snížit váhu skutru a první co bych udělal vyhodil tu těžkou nádrž za plast koukněte na konkureční skutry a oproti nim je tenhle tlustoprd mějte se
avatar

peol25 (anonymný užívatel)

"Jonway-GTS-Fans" napísal:
Ahoj,precetl jsem zajímavý článek o uravě...co říkate?Já mám skutr Jonway GTS nyní jdu na první garančku na otevření karburátoru a do budoucna taky plánuji třeba upravit variátor...

Zdravím Vás kolegové . Chci se podělit o nové zkušenosti. V nedávné době jsem měnil značnou část motoru za upravenou.. ale ještě než se tak stalo, absolvoval jsem cestu mezi domovem a Prahou - 200 tam a 200 zpět. Při plném naložení batohy a dvě osoby jsem měl spotřebu 2,8 litru - měl jsem v té době najeto 800 km a mimo dálnici jsem to dal za tři hodiny. Motor šetřím, více jak 80 nebo 90 jsem nejel - skutečných. Po Praze jsem najel 300 km, a když jsem se po 14 dnech v dešti vracel zpět domů, měl jsem najeto přes 1300 km. Zpět trošku poprchávalo tak jsem jel sám, prázdný a trošku rychleji. Max 105 - více to nebylo.. Ale jel jsem spíše na čas. No a doma když jsem se rozhodl montovat tuningové věci ( k tomu se vrátím) jsem zjistil že mám lehce přidřený píst.. Dávám apel všem, aby dbali na dobré zajetí a nemysleli si jako já, že 1500 km musí stačit.. Jsou tu totiž fámy že 4takt se takhle zajíždět nemusí a podobně - omyl.. Jediné štěstí bylo že jsem se rozhodl upravit motor.. Věc druhá - do povinné výbavy údajně nemusí patřit žárovky - v našem případě diody.. Já si takto četl i vyhlášku - problém je v policii. Ta žije v domnění, že nutná je jedna žárovka od každého typu na vozidle. To že si diodu nevyměníme nikdo neřeší - musí se prostě vozit- zákon její výměnu neřeší..tak si dejte pozor.

No a teď k těm úpravám. Rozhodl jsem se trochu investovat a upravit výkon. Doma mám slušnou dílnu, takže čistě za díly bez olejů jsem investoval 6000 do úprav které zde vypíšu.

První úpravou byl držák telefonu - ebay a soustruh na vytočení šikovného držáčku stál 250 kč ( v čr totožný 700). Dále jsem se rozhodl zakoupit motoalarm - také ebay, cena 600 - montáže jsem se trošku bál. Naštěstí se s tím u ardoura počítají a má připravený konektor pro zapojení - práce tak na 20 minut . Má to dálkový start, dva typy režimů - nastavení citlivosti - paráda. Další má úprava je již z českých obchodů.. takže jsem měnil kontrastní pružinu za červenou NARAKU - +2000 otáček. Vyměnil jsem spojkové pružinky - za modré. Dále jsem změnil sekundární převod - zvýšení výkonu o 35 % - to je ideální pro 160 ccm válec, ale věřím že by to utáhlo i ten 48% který se ale nedoporučuje. Dále jsem vyměnil variátor a válečky. Pak jsem se dostal ke zmiňovanému válci a kovanému pístu také NARAKU s objemem 160 ccm. Nechybějí nové kapaliny..

Celá proměna trvala dopoledne a zážitky jsou suprové. Dlouho jsem pročítal fóra a přemýšlel nad ideální kombinací. V obchodě v Praze mě s těmito nápady vyhnali že to u tohoto "šitu" nemá smysl investovat- že to nebude velký rozdíl.. Pán mi nabídl skútra který mu tam stál tak dva roky a argumentoval že tam by se změna projevila.. Tak jsem se rozhodl to sám zkusit a podpořit tak třeba další z vás kteří přemýšlejí nad změnou výkonu.. Přijde mi zbytečné utrácet za Mallosi. Celá úprava by byla cenově skoro dvojnásobná.. Myslím si že pro čínu bohatě postačí NARAKU. Mít značkový motor, investoval bych více..

Teď k tomu podstatnému - skútr má úplně jiný chod, motor je dynamicky fungující ďáblík. Změnil se volnoběh - jde pěkně od podlahy a nechá se slušně vytáčet. Tam kde jsem dříve jel 50, není problém 80. Mám najeto 200 km a tak jsem ani nedal plný plyn. V mírném kopci mohu s přehledem v 80 přidat plyn a je znát záběr. Dříve když jsem jel 50, musel jsem originál už trošku držet, teď se dá jet 50 jen tak na volnoběh a motor není ani slyšet. když jsem prvně zajížděl, jezdil jsem ze začátku 40.. teď zajíždím v 70 a jde to suprově. Předjet kamión na okrsce byl trošku problém, teď ho s přehledem dáte i před zatáčkou. MAximálku jsem měl kolem 105-110 s větrem v zádech.. MYslím si že teď až ho trošku zajedu, dosáhnu na 130 v pohodě.

Myslím si že všechny ty úpravy ten skútr posunuli o hodně příček výše. Kdyby měl kdokoliv zájem poslat odkazy na díly které jsem měnil - rád pomohu, poradím. Nafotím.Já nad výběrem proseděl hodně nocí ale vyplatilo se to.. Takže jen doporučuji!! Hlavně nedat na rady prodejce konkurenční značky.. s:twisted: icon s:twisted: s:twisted: icon s:twisted: s:twisted: icon s:twisted:

O problémech a výhodách budu informovat
avatar

peol25 (anonymný užívatel)

Zdarec! Koupil jsem v září Jonway GTS.Chtěl jsem se zeptat jestli je možno poslat více informací o úpravě variátoru atd.Díky P.O.
avatar

Franz (anonymný užívatel)

no ale je uplně jedno jestli tam dáte Naraku mebo Malossi protože jsou téměř stejně drahé...Ona je tam totiž zesílená klikovka a pak se musí kupovat ten dražší variátor.myslím že vychází na nějakých 3500kč právě od Naraku.myslím že snad malossi ho snad ani nemá v sortimentu...ale to bych kecal...
avatar

jarda44 (anonymný užívatel)

Zdravím zkoušel někdo zde zmiňovanou úpravu a chci se zeptat jestli funguje,jsem nový majitel jonway 125gts a chtěl bych na něm zvýšit výkon a rychlost a ještě se chci zeptat jestli zde někdo od Olomouce.Děkuji za odpověď
avatar

Primitiv (anonymný užívatel)

Kde si koupil ten skutr?Jinak určitě to význam má...ale jde o to jak a kde ti to také udelají.není to jenom o tom ,že by se přehodil válec....
avatar

jarda44 (anonymný užívatel)

Skútr jsem koupil od mladé kočky v Brně ,když měl najeto cca 600km prodávala ho protože byl na ni moc velký a těžký a úpravy si budu dělat sám jsem automechanik a tohle bych měl zvládnout bez problémů.