toumes (anonymný užívatel)
Takže škubàní při vysokých otàčkách bylo způsobeno prasklinou u příruby karburátoru ( funělo to kolem šroubů). Jsem opravdu šťastný s
s
že se zatim nepotvrdila teorie vadného magneta a přidřeného válce. Stejně tam ale ještě něco zlobí protože i po opětovném vyčištění karburátoru nelze nastavit šroubem na směs otáčky. I při dotažení na fest, motor pracuje. V podstatě točení šroubem otáčky moc neovlivňuje. S tou otázkou na řízení, by rada nebyla?
že se zatim nepotvrdila teorie vadného magneta a přidřeného válce. Stejně tam ale ještě něco zlobí protože i po opětovném vyčištění karburátoru nelze nastavit šroubem na směs otáčky. I při dotažení na fest, motor pracuje. V podstatě točení šroubem otáčky moc neovlivňuje. S tou otázkou na řízení, by rada nebyla?
