U 2t v seriovým stavu při běžným používání válec vydrží těch 20-25tkm, se sportovním výfukem,filtrem počítej 15tkm +klika.Už hodněkrát sem se setkal, s tím, že ty kitový filtry né zrovna dobře filtrujou pevný částice a může se stát že ti to totálně vydře jak kliku, tak válec a to mnohem dřív než bys čekal......pro uvedení příkladu se mi to stalo na formule,za 10tkm bylo hotovo,ložiska,ojnice,ojniční čep,píst,kroužky válec.Prostě kompl motor v..... :stare:
p.s.: výbrus se dělá aby se přebrousila ovalita ''vyjetého'' válce, proto je v podstatě nesmysl kupovat do starého válce jenom nové pístní kroužky s pístem..to je dobré maximálně tak na prodej, jinak je opravdu lepší si ty 400kila za výbrus připlatit
u 4t bych se spíš zaměřil na pravidelnou výměnu oleje a kontrolování rozvodového řetězu či těsnost ventilů a o válec bych se nestaral...až bude válec v pr...tak to poznáš bo to začne hulit modře jako trabant
