(+420) 777 156 057 nebo 211 221 758

LevnéMoto ul. Hulická 2738, Praha 9

uprava predni napravy - diskuze

reagovat
uprava predni napravy  
2009-01-13 23:57:37
avatar

11188 (anonymný užívatel)

Zdravim Vas...
...potreboval by som poradit. Cez vikend som mal moznost sa povozit na Shineray 300 xy, ktora ma od vyroby zaklon prednych kolies a je to NEPOROVNATELNE stabilnejisie ako Bashan... Tu na fore som uz cital ze sa to da vyriesit pomocou novych ramien. Ale ja by som najradse chytil karbobrusku a urobil zaklon ako na Sineray. Ale potrebujem poradit, ci to mam urobit za: A - ako ma shineray alebo
B - ako to ma urobene v prispevku
Bashan 250KC-11 Racing.

Shineray to ma tak, ze ram je ohnuty asi 4cm od uchytenia spodneho ramena a uhol je cca 15 stupnov. Ak by som to urobil tak, tak nemusim prerabat uchytenie chladica a hore by som to vyrezal v mieste, kde su uchytene smerovky. (Sprvoti som nevedel, kam dam potom smerovky, ale tu na fore som nasiel aj toto riesenie... do blatnikov--- Diki Jardo, super napad, velmi sa mi paci) A este sa mi paci ze by sa svetla vyska velmi nezmensila. Lebo keby som to chcel vyrezat a ohnut hned pri rame, ako ma Bashan 250KC-11 Racing a chcal by som dodrzat tych 15 stupnov, tak by to slo o dost dole... A este je tam aj VIN cislo, coz je dost problem, lebo to mam na znackach... A keby to bolo ohnute v mieste VIN cisla to by asi nebolo dobreee (fiha) Takze teraz by som chcel vediet Vas nazor, ci to urobit za "A" ako ma Shineray alebo za "B" ako to tu uz bolo spominane. A este by som rad vedel aky uhol by ste dali. Na Shineray som nameral 15 stupnou. Ak by som dal vacsi, mohol by som nieco pokazit??? Vopred Dakujem za Vase postrehy a rady... A hned ako si dokoncim dielnu(cca 3 tyzdne), dam sa dotoho a spravim tu potom riadny prispevok s fotodokumentaciou...
Re: uprava predni napravy  
2009-01-13 23:58:10
avatar

fogl (anonymný užívatel)

Myslím že ani jednou variantou nic nezkazíš každá má něco lepšího záleží na tobě já bych se přikláněl k variantě ,,B,, jako shineray spodek a vršek jako variantu ,,A,, kvuli menšímu snížení světlé výšky ale obě budou lepší nežli nic.
Re: uprava predni napravy  
2009-01-13 23:58:36
avatar

honza (anonymný užívatel)

Ja si myslim, ze pokud zároven nesnizis zadek a tim padem i svetlou vysku tak žádaného efektu 100% nedocilis. Zaklad je dat podmotorovy ram do "vodovahy", pak muzes zvedat-lamat predek. a kdyz se podivas, tak od vyrobce uz zlomeny je (ne moc,ale staci to), jen je zadni kyvka zbytecne napruzena. podivej se na jinne znacky a zjistis, ze svetla vyska je mezi 23-30 cmm pod motorem.a stejne nejslabci clanek je svetla vyska u rozety. ja kdyz zustal nekde vyset, tak jen kvuli rozete-brzd.kotoci na zadni ose. na brichu jsem nezustal nikdy, vzdycky se to svezlo. a jak to udelas na STK.....?
Re: uprava predni napravy  
2009-01-13 23:58:56
avatar

ivoš (anonymný užívatel)

S STK problem urcite nebude. Za prve to bude vyzerat ako original, ziadna odfusovana robota a za druhe .... problem nebude (uzder) .

cespa: zadok som uz znizil. Prevaril som horne uchytenie zadneho tlmica, ako to tu na fore bolo spominane... A o svetlu vysku mi velmi nejde. Bashana pouzivam prevazne na cestach, sem tam kusok po polnej, ale ziadne divocenie v blate a na tratiach, na to mam iny stroj (KTM).

Teraz hlavne potrebujem zistit ten uhol o aky to mam ohnut...
A myslim, ze to budem upravovat ako to ma Shinaray: ohnut 4cm od uchytenia spodneho ramena... Aspon to nebude ohnute v mieste VIN cisla... To by som na STK asi tazko vysvetloval.... A este ak to urobim takto, nebudem musiet prerabat uchytenie chladica. Staci mi potom prisposobit jeden drziak co je vpredu a co drzi aj trubu...
Re: uprava predni napravy  
2009-01-13 23:59:16
avatar

jarek1985 (anonymný užívatel)

Hore s uchytenim problem nebude, je uchytena v dvoch silonovych "polmesiacoch" a dole tak ako hovoris.... flexa a zvaracka... Ale mam taky pocit, ze keby sa to proste nahlo, tak tolko by to malo pustit... Kazdopadne kormidlo sa zdvihne o take 3 cm, co nieje az take hrozne... A este urcite planujem zmensit rajd... Odbrusit ten spodny plochac, kde su capy riadenia a privarit ho blizsie k osi riadenia... Povodne som tam chcel urobit nejaky medzikus, aby som nemusel rezat, ale ak by som to chcel urobit z poriadneho materialu, aby to niekde neruplo, tak na to je tam dost malo miesta... tak som to po hodine a pol vzdal...
Ale ak mas po ruke flexu a zvaracku, nic nieje nemozne... s:grin: icon s:grin:
Re: uprava predni napravy  
2009-01-13 23:59:40
avatar

fogl (anonymný užívatel)

Zdravim pani. V prvom rade sa chcem podakovat adminovy a v neposlednom rade vsetkym clenom fora, ktory sem prispievaju niekedy fakt kvalitnymi prispevkami... Nebit tohto fora, tak Bashana uz davno predam. Vobec som s nim nebol spokojny, no dnes mozem povedat, ze aj za malo penazi plus nejake tie sikovne figle a upravy, moze mat clovek fakt dobru stvorkolku. Dnes som sa totiz pustil do toho mojho spominaneho zaklonu prednych kolies a som neskutocne stastny, ze som sa k tomu odhodlal... Jazdne vlastnosti sa ani len nedaju porovnat predtym a teraz. Je to uplne iny stroj. Odporucam FSECKYM.....
Tu su moje komplet upravy:
-zaklon prednych kolies
-loziska -kyvacka
-loziska -kolesa
-znizeny zadok -prevareny horny uchyt zadneho tlmica
-otocene zadne kolesa
-rozdelene brzdy
-vymenene vsetky dolezite sroby za ocelove
-vymenene vsetky hadice
-palivovy filter
-vzduchovy filter
-odpojeny karter -filter na karter
-triska M5-108
-nova retaz
-predne kolecko 16zubov
-zadna rozeta zmensena o 8 zubov
-upevnene, zaizolovane a hadicami chranene kablovanie
-diodove ziarovky
-pruzina na strmen
-odstraneny katalizator
-odpojene spatne spalovanie vyfukovych plynov
-nastavene ventily na 0.10 a 0.15
-vymena oleja IPONE 10w40
-prespajkovany a zasilikonovany displej

Upravy ktore este len chystam:
-chranice ruk
-naslapy -domaca vyroba

...a uz len jazdit jazdit a jazdit...

Este pripajam zopar fotiek z dnesnej akcie... Je to trosku narocnejisia uprava ale fakt stoji zato... Este to musim zbrusit, pretmelit a prestriekat...
Re: uprava predni napravy  
2009-01-14 00:00:11
avatar

šíleny max (anonymný užívatel)

Tak to já jsem po různých pokusech oslovil své dva kamarády a ti se rozhodli, že bashana radikálně prořežou. Poměřily rozvor a záklon u tuším suzuki LTR, rozřezali předek, prodloužili celou čtyřkolku o cca 10 cm, navařili do předu specialně vyrobenou desku s novými úchyty na ramena a vono to fakt docela jezdí. Nebylo to sice za víkend, ale výsledek je opravdu znatelný. Těžiště šlo navíc trochu do zadu a přední tlumiče zase fungují trochu lépe. Už se dá v terénu jezdit hodně rychle a čtyřkolka je mnohem klidnější a předvídatelnější.
Re: uprava predni napravy  
2009-01-14 00:00:34
avatar

nikita (anonymný užívatel)

Čau taky jsem měl tento problém jak jsem udělal záklon kol tak čtyřkola táhla do prava tak jsem dumal čím to asi bude a přišel jsem na to že v pravém zadním kole nebyl skoro žádný tlak tak jsem nafoukal obě kola na spávný tlak a je po problému.Ale to vše až po seštelování odklonu a sbýhavosti.Ať se daří
Re: uprava predni napravy  
2009-01-14 00:00:58
avatar

don mekeli (anonymný užívatel)

Já už jsem se s tím naučil žít. Dávám si hlavně pozor na přední nápravu ať to není moc rozhozené a už to neřeším. Tam hraje roli totiž úplně všechno. Tlak v gumách, záklon, sbíhavost, vůle v čepech.... To je pořád něco. Stačí když máš trochu špatně sjeté přední pneu a už to dělá paseku jak hrom. Musíš se uklidnit tím, že máš docela dobrou čtyřkolku za supr peníze.
Re: uprava predni napravy  
2009-06-17 04:46:58
avatar

honza (anonymný užívatel)

Tak jsem před 14 dny zkoušel vyjet kopec co měl sklon tak 45 st. a nahoře jsem vzal trochu víc za plyn. Hodilo to se mnou záda, mašinu jsem naštěstí skopnul za sebe a už dělala jen salta. Výsledek - ohnutá zadní osa, ohnutá tyč řízení, všechny plasty K.O., řidítka pryč, zrcátka, držák tachometru a ještě pár dalších věcí. Škoda za 10 000,- Kč. Když už jsem byl v těch opravách, dal jsem nová ložiska do zadního náboje ale hlavně - udělal záklon předních kol. Jinak bych se k tomu nikdy nedokopal. Inspiroval jsem se tím, jak to řezal Somktosom.

Zatím jsem to v terénu nezkoušel, ale na silnici je hlavně v zatáčkách mnohem lepší. Řízení jde sice víc ztuha, ale nemá to už tendenci člověka uprostřed zatáčky katapultovat ze sedadla. Stejně tak po rovině už mám konečně pocit, že Bashana řídím já a ne naopak. Zajmavé je, že mi to taky nepatrně táhne doprava. Proč všem zrovna doprava?