(+420) 777 156 057 nebo 211 221 758

LevnéMoto ul. Hulická 2738, Praha 9

geometrie kol a jejich uprava - diskuze

reagovat
geometrie kol a jejich uprava  
2009-01-12 22:20:57
avatar

chrocht (anonymný užívatel)

Zdravím
tož možná to všichni víte ale nejni to tu npasáno takže pro sichr icon
jezdím z kamošem co má Brutku kawasaki a při jízdě terénem se mi stavalo že když sem chytil díru nebo rigol 4kulce se uplně zatočily řídítka a mušel sem se sní hodně prát takže docela dřina
nu kámoš se mi celkem tlemil ssmile10 icon ssmile10 smile10
považoval jsem to vzhldem ki ceně za dan a neřešil
po čase když sem hamtnul na brzdy tak se prostě dal sám od sebe plnej rejd a bylo to o hubu takže sem chtěl zajed do prodejny at stím něco udělají s:evil: icon s:evil:
ale napadalo mě mrknoput na onu geometrii a světe div šlo se stím vypořádat takže chvilka pokusů a dá se i v terénu celkem valit a chová se nad míru slušně
takže pokud se vám někomu děje něco podobného nejni to výrobcem ale zkuste si pohrát z těmi tyčkami od řízení smile87
avatar

martos (anonymný užívatel)

Ahoj, můžeš změřit, jakou sbíhavost teď, když se ti jízdní vlastnosti zdají lepší, máš nastavenou?
avatar

chrocht (anonymný užívatel)

no furt se mi to nezdálo tak sem to dneska zase rozšteloval ssmile10 icon ssmile10 smile10 takže ladím znovu ale jak měřit nevím dělám to podle teho jak to jede a jak se to chová čily pokus omyl
ted to mám dola vychytaný žel ale zase křivě řídítka takže až bude čas jedu dál ssmile10 icon ssmile10 smile10
avatar

quadmaniak (anonymný užívatel)

já sem taky dělal geo a nastavil sem to tak aby při nezatížené 4kule byly přední kola lehce k sobě.když je máš rovno a někam to pošleš po předu,tak se ti rozjedou a je to zralý na vylomení kola.bral sem to jako geošku u auta.a hlavně mam v prdeli přední tlumič a křivě svařenej rám,takže to nechávam byt.až se to vysere tak se to vysere.zatim drží. icon
avatar

chrocht (anonymný užívatel)

tak sem ještě navic zjistil že se mi blokuje jedna brzda v předu s:( icon s:( a kolo je nějak šejdrem takže mažu za prodejcem at se snaží s:evil: icon s:evil:
avatar

martos (anonymný užívatel)

Tak mi nedalo a trochu jsem zaexperimentoval. Pořád se mi nezdála ta nestabilita při průjezdu nerovnostma. Na asfaltu při vyšší rychlosti jsem se vyloženě bál, v terénu to rvalo ruce. Po prozkoumání článků na toto téma jsem došel k závěru, že je chybný záklon kol, resp. že Lyda nemá téměř žádný. Tak jsem ho vyrobil. Krátce: sundal jsem spodní ramena a nechal prodloužit jejich zadní trubku o 10mm. (přeříznout a vložit 10mm kus) Zároveň, kvůli dodržení souososti ok, bylo nutné naříznout i přední trubku a použít přípravek - trubku, která se vsunula do ok místo plastových pouzder. Při svařování tak byla zajištěna souosost ok. Je také nutno dodržet vzdálenost mezi oky (u mně to bylo 165mm). Výsledkem je to, že se spodní čepy vysunuly dopředu a mírně ven. Netrpělivě jsem čekal na první jízdu a výsledek předčil očekávání. Je to bomba! Konečně kola dostala záklon, na který číňani zapomněli a jízda je úplně jiná. Navíc se změnil i odklon kol, který je teď mírně negativní, kola už nejsou do V a lépe to i vypadá. Teď to asi budeme dělat i na kámošově Lydě-hardworkeru. Dám vědět.