Marťas (anonymný užívatel)
Zdravím všechny,
jsem začátečník a moc tomu nerozumím, tak kdyžtak přivřete oči;)
mám problém se startováním a je toho víc. Mám čínu značky Tmec 125ccm.(kopie Hondy XR 125). Je to enduro.
1. Ve větší zimě jako je třeba teď kolem těch 5-10 stupňů, tak motorka po odstání(znamená že je studená s
s
cca 1-2 hod. stojí venku) nechce chytnout. Zkouším sitič i bez, ale nechytne se. Start v garáži bez problému na drc. Tak bohudík, že mám možnost motorku nakopnout. Ptám se prosím, jak jen tohle vyřešit abych se furt nemusel spolíhat na nakopávačku.
2. Párkrát se mi stalo za posledních 14 dní, že moto při zmáčknutí startéru netočí, jen vydává zvuk asi od baterky, a da se řict, že ma tendenci něco rozeběhnout, ale nic se neděje a dělá jen zvláštní zvuk(elektriky). Dozvěděl jsem se od známých co mají taky moto, že je to možná baterií, baterii jsem dobil, udržuje svou kapacitu(měřeno). Ale stále se mi to někdy stane.
-Jednou jsem ujel cca 20 km, zastavím, du si odskočit na minutu, zapnu zapalování, začnu startovat a najednou u motorky zase začne stejný problém.
-Jednou jsem jel na hřiště asi (300 metrů), motorka potom stála asi 2 hodiny a udělala to samo.
-Stalo se mi to i v garáži, kde ji nechávám.
Většinou se to samo z ničeho nic opraví, podle ''nálady''...
Už nevím co by s tím mohlo být, tak prosím poraďte.
3. Tohle bude asi normální, ale i tak se ptám, po studeném startu přidám plyn a motor začne reagovat až po malinké odezvě, tohle je sice normální, ale z naší party se to děje jenom mě tak se na to ptám. Ostatní hned po studeném startu, když ''túrujem'' motor jede okamžitě, a mě to buď chcípne nebo s odezvou. Zahřátá už to nedělá(pochopitelně). Čím to je?
Předem děkuju za rady.
jsem začátečník a moc tomu nerozumím, tak kdyžtak přivřete oči;)
mám problém se startováním a je toho víc. Mám čínu značky Tmec 125ccm.(kopie Hondy XR 125). Je to enduro.