moto88 (anonymný užívatel)
Co se týče Yuki.
Můj brácha má 125 enduro .. za dva roky provozu jsme převařovali stupačky spolujezdce, protože praskly, postupně došlo ke kompletní výměně šroubů na celé motorce, rozebrání a přestříkání výfukového vedení, museli jsme převrtat díry pro závlačky v čepech, protože čepy měly hroznou vůli, došlo ke kompletnímu přepletení výpletu zadního kola, protože pravidelně praskaly 2-3 dráty, dvakrát jsme řešili výměnu prasklé nakopávačky, kompletní rozborku a sborku brzdového systému, předních vidlí, kdy jsme museli vyměnit gufera a dát hustší olej, museli jsme vyměnit tachometr, protože odešel pá ..
Kamarád má 125 motarda rok starého .. ihned po koupi byl pětkrát v servise a už uvažoval, že moto vrátí, protože byla špatně svařená nádrž a při natankování plné tekla, při jízdě mu vystřelil odvzdušňovací ventil na zadní brzdě, u přední brzdy měl problémy se špatnými pístky, po jedné jízdě se mu "vyfouklo" těsnění pod hlavou motoru, bylo potřeba vyměnit el.startér protože motorka nechtěla startovat .. tohle všechno během prvních 500km ..
Obecně je po roce ježdění na svárech rámu rez a rezne celá motorka kromě plastů.
Obecně jsem myslel, že se od první série u nás prodávané .. tzn. bráchovo motorka .. kvalita zlepšila, když jsem viděl novinky na motocyklu loni .. ale po kamarádových zkušenostech můžu říct že nikoliv.
Kamarád situaci vyřešil tak, že si koupil starší sůzu a můj brácha se zatím vykašlal na moto a jezdí autem.
Pokud bych měl říct nějaký závěr, tak za ty prachy se člověk povozí, ale nesmí od toho čekat nic víc, než jen to svezení a pokud není alespoň trochu do motorek manuálně zručný, tak musí počítat s tím, že bude pořád v servise. Osobně bych si YUKI nikdy nekoupil ani za ty peníze, když teď vím, jak je ta motorka odfláklá a měl bych strach na ní jezdit.