(+420) 777 156 057 nebo 211 221 758

LevnéMoto ul. Hulická 2738, Praha 9

jak otevřít Tomahawka - diskuze

reagovat
jak otevřít Tomahawka  
2009-02-06 01:39:52
avatar

martos (anonymný užívatel)

Ahojte...
mam Accessa Tomahawka 300 a nikde sem se nedočetl jak to otevřít na plnej výkon. Lemplové v Žebráku (centrála Access Motor ČR) mi nic v podstatě neřekli a na access fóru se taky nic nedovim. Víte někdo jak otevřít Accessa Tomahawka 300???
Re: jak otevřít Tomahawka  
2009-02-06 01:40:12
avatar

11188 (anonymný užívatel)

Ahoj,co chceš dělat ze strojem která má variátor tam můžeš trochu laborovat z válečkama pružinama nebo větší trysku do karburátoru a KN filtr ladák a sportovní CDI už tam asi máš to navýšení výkonu je podle mně u accessu jenom reklamní fligna jo kdyby to byl manuál jako je ted ta nová 450ka tak z takovým motorem už se dá něco dělat a taky jim to trvalo než s tím něco udělali takže vidíš,že to není žádná legrace naladit motor a podvozek takže ti nezbývá nic jiného než být spokojený s tím co máš a nebo si pořídit něco silnějšího a hlavně z manuální převodovkou kde ty si určuješ rychlost a zrychlení a né automat jako je variátor kde je to dané a tím to končí asi jsem tě moc nepotěšil,ale tak to bohužel je.
Re: jak otevřít Tomahawka  
2009-02-06 01:40:35
avatar

erik (anonymný užívatel)

Mozna ti to pomuze m <a class="postlink" href="http://cs.access-motor.cz/forums/1/4468/ShowThread.aspx">http://cs.access-motor.cz/forums/1/4468/ShowThread.aspx</a> m
Re: jak otevřít Tomahawka  
2009-02-06 01:40:57
avatar

don mekeli (anonymný užívatel)

Určitě ti pomůže otevřené sání - K&amp;N filtr nebo podobný, k tomu musí být adekvátní hlavní tryska. Laděnej výfuk nejlépe včetně svodů. Nevím, jestli se to zrychlí, ale určitě to půjde líp do otáček odspoda, tzn. budeš mít lepší zrychlení. Celkem dohromady je to ale dost peněz. S tím však nic nenaděláš, všichni do toho sypem vrchem dolem.
Re: jak otevřít Tomahawka  
2009-06-16 20:21:26
avatar

erik (anonymný užívatel)

Kit Na Access už slibují rok .Podle mě žádný nebude co by pak dělali z Wariorem 450. Sportovní CDI neexistuje ,je to obyčejná jednotka s ustřiženým drátem -omezovač otáček. Já za to vyhodil 3500,- Kč
Já dělal s Maxem všechno co jde a výsledek slabé zlepšení, nemá to cenu. ale mám nalítáno 12500 km bez problémů to zas klobouk dolů ,ale tuning to fakt nejde