Přispěju trochu do mlýna svojimi zkušenostmi.Rozhodoval jsem se právě mezi jaguárem,gladiátorem a cectekem.Rozhodl jsem se puvodně pro Cectek i když byl nejdražší ,ale pak jsem se dočetl že nějak importér přestal tyto čtyřkolky dovážet a že jsou problémy s náhradními díly.Proto zbyl journeyman a kazuma.Gladiátor 510 má relativně dobré recenze od uživatelu že je celkem spolehlivý.Nicméně je na něm vidět jak se psalo výše ,že je to zastaralá čtyřkolka.Vše předpotopní dizajn analogový tachometr je velikostně manší spasování a kvalita plastů také horší.Navíc nemá žádné věci navíc pro kontrolu motoru.
Tak proto jsem si vybral Kazumu Jaguar pro rok 2014 Facelift.Má to dost věcí navíc oproti právě Gladiátorovi 510.Třeba digitální displey s mnoha kontrolkami,třeba jako kontrola tlaku oleje v motoru,kontrola zařazení rychlosti,blok system proti zařazení ve vysokých otačkach aby se nepoškodila prevodovka,elektromagnet proti zařazení při jízdě...no je toho mnoho...Takže dle mého jsou to diamtrálně rozdílně stroje kde kazuma je o generaci před.Nechci psát že je to jako srovnávat trabant s mercedesem ,protože Kazuma asi Mercedes mezi čtyřkolkami není ,ale rozhodně mě dělá radost.....
