(+420) 777 156 057 nebo 211 221 758

LevnéMoto ul. Hulická 2738, Praha 9

Kazuma Jaguar 500 4x4 Long- RECENZE - diskuze

reagovat
avatar

admin (anonymný užívatel)

Již při zprovoznování tohoto fora jsme se rozhodli,že nebude vlákna promazávat i když budou jakkoliv negativní proti našim prodávaným strojům za jejichž kvalitu ručíme.Konkretně Kazumu jaguar 500 v tomto cenovém segmentu bereme jako opravdu kvalitní a bezproblémový stroj a čemž svědčí i to ,že se prodává v ČR již 6 roků a jejich obliba neustále vzrůstá.

Bohužel se tady najde několik prodejců ,kteří to nejsou schopni přenést přes srdce a pod ruznými anonymními nicky se snaží tento stroj pohanit a odradit ho od koupě tohoto stroje.Nejefektivnější je stroj pohanit z pohledu uživatele který tento stroj má a pořád se mu na tom něco kazí.My takového zákazníka nemáme,samozřejmě že čas od času se něco vyskatne na každém stroji ,ale vše se dá vzhledem ke 100% držení náhradních dílů opravit.

Jako dukaz toho co píši zasílám screen uživatelů předchozích příspěvku ,kde je zaznamenána IP adresa .Tedy příspevky jsou psány ze stejného počítače.
avatar

soulož666 (anonymný užívatel)

to ti nic jinyho nezbyde.znackovy ctyrkolky stoji kolem 200 nejmin.Divny je ze na to jak dlouho se ptodava je tak mala obcbodni sit a v nemecku byla v prodeji jenom chvilku a pak ji uplne stahli.Je treba koukat taky na to.Ale na gladiatora jsoh dobry recenze i testy
avatar

bartoloměj (anonymný užívatel)

vem si třeba kolik "no name"značek se tady přestalo prodávat....Přežili jen ty nejlepší...Masstiff,Cectek ani o Linhaii není moc slyšet a to bych mohl jmenovat dalších 5 značek které se tady před krizí prodavali a ted na ně neseženeš ani ventilek do kola....
avatar

broucek (anonymný užívatel)

Čauky kazumu jsem koupil jako svoji druhou čtyčkolu, první čtyřkolu sem měl linhai atv 300 z roku 2005 nalítáno jako kráva byla to jen zadokolka potom jsem utavil a když jsem se po dvouleté pauze rozhodl nahodou jsem narazil na Kazumu, par zahraničních recenzí na Youtube je jich kopa,a bylo vybráno par bolístek to mělo do prvních 500 Km a od té doby nic , ale to byly prkotinky prasklá hadice tím že někdo moc dotáhl motex sponku a přisávala vzduch, relé blinkrů, ale inak máká jak čert mám nalítáno 1800 km a to ji nešetřím a zatím OK , mohu ji doporučit, a ten elektro magnet na řadičce je sice trochu oříšek se stím naučit, rychle řadit, ale mám zlepšovák na konci magnetu je dřík v podobě šroubovice , cca za 3 minuty tam mezi matku a telo magnetu přidáte rozpínací pružinku, za 5 kč a elektro magnet zapne a vypne jak švýcary , důležité je vše promazávat, podle hesla kdo maže ten jede, ale to musíte občas namazat každou čtyřkolu i can-am za 700 tis a za ty prachy dělník jak hovado a motor je tak jednoduchý, že cokoliv si opravíte skoro na koleně,
avatar

Frencis (anonymný užívatel)

Já jsem tu záklopku v relé u převodovky uplně vyřadil...ona je to sice dobrá věc a vyrobce ví proč to tam dává...protože to chrání aby třeba když to někomu půjčíte a on neví ,že se řadí při otačkách do 1500ot/min tak muže zničit motor,proto se to tam dáva.U těch starých modelu to nebylo a vím že to prodejce párkrát řešil....Ale ja stroj nikomu nepujčuji a nejsem telesmile4 tak jsem to odstranil.Jinak já mám na Kazumě nějakých 1500km ale mám hodně motohodin protože pracuju spíš v lese na jednom místě...a také musím říct že je to stroj do těžkých podmínek.Ne nahodou je asi tak oblíbený v Rusku ze kterého je většina videí na youtube.Je to jednotuchý karburátorový motor což je také pro mě další výhoda,že si udržbu můžu dělat sám běz nějaké diagnostiky jako u motoru se vstřikováním.
avatar

broucek (anonymný užívatel)

frencis přesně tak kazuma není pro slečinky co se jen vozí a šroubovák mají na parádu, ale zase nepotřebuje přehnanou starost o servis pokud měníš olej a mažeš jezdí na výbornou, kolísající otáčky jak tu někdo psal no problém stačí seřídit lanka a karbec , co se já ho naseřizoval na husgvarně, jen mě teď trápí stratování starter točí to je ok , ale jak se spíná brzda pro start tak občas to čidlo nesepne a musím hodně promáčknout brzdu nebo na dvakrát , tak nevím možná je to nekde zanešený, objevue se to poslední dvě jízdy to sem hodně bahnil a potopil kolku na doraz do bahna potom to začalo blbnout, nevíš co by to mohlo zpusobovat,
avatar

Frencis (anonymný užívatel)

to může byt jen nějaka banalita...videl bych to na to tlakové čidlo...
avatar

Vasek73 (anonymný užívatel)

Doporučuji tento stroj. Už jen proto že levné-moto má dobrý servis a dodání náhradních dílů do 48hod díky. Vašek
avatar

Jjarda (anonymný užívatel)

Co k tomu dodat? Asi se jenom icon icon icon icon icon icon icon icon icon icon icon icon
avatar

Primitiv (anonymný užívatel)

"Vasek73" napísal:
Doporučuji tento stroj. Už jen proto že levné-moto má dobrý servis a dodání náhradních dílů do 48hod díky. Vašek

Jojo Vašku ,když budeš něco potřebovat ,tak se ozvi.Došlo na Kazumy celkem dost příslušenství,ty rozšiřující plasty na blatníky,ochrané ráme(ale ty jsou jen na dlouhé verze) řetězy ,radlice.Budeme mít stanek na Holešovicích na motocyklu,tak se mužeš stavit.... icon