
Vašek.Brno (anonymný užívatel)
Z tohoto textu na webu Hondy jsem pochopil, že když v záruce bude nějaký problém, že se na to bude vztahovat záruka.
Rok a půl starý skútr (Honda 125 SHIT) koupený na Jarově a pravidelně servisovaný na Jarově bohužel dojezdil. Přetrhl se řemen a odešly válečky.
Mám vyšší nájezd, za rok a půl jsem ujel 45 000, ale dle webu Hondy nájezd nemá na záruku vliv. Bohužel oprava, která navíc trvala měsíc, nebyla uznána jako záruční a tak jsem za pravidelně servisovaný skútr teď nechal na Jarově 12 946 korun.
Už když mi v servisu oznámili, že bude oprava dražší a že to není na záruku, napsal jsem přímo do Hondy. Z ní přišla odpověď, ať pošlu VIN, že to prověří. Pokud to nebyla jen zdvořilostní odpověď, pak tedy nejde asi o to, že by mi to neuznali v servisu, ale jde o postoj Hondy.
Válečky se, jak mi vysvětlil při přebírání technik, při servisu nekontrolují a byly opotřebované. Tak mám smůlu. Přiznám se, že jsem trochu zklamaný kvalitou. Nejsem mechanik, který pozná, že je už má čase něco vyměnit. Jezdím proto na pravidelné prohlídky, kde případně hlásím, že se mi něco nezdá. Ale nejsem ten, co podle zvuku motoru provede přesnou diagnostiku.
Asi jsem si měl načíst hafo textů na netu a zjistit si, že válečky se mění až na žádost zákazníka a chtít jejich výměnu preventivně. Příště už budu vědět a hlavně příště už ne nablejskanou bídu Honda.
Tohle jsem našel na FB na strance rádi jezdíme na skutrech a fakt síla....Jak je možné ,že při garanční prohlídce nekontroluje servisák válečky.Vždyt to je to nejduležitekší po oleji
Rok a půl starý skútr (Honda 125 SHIT) koupený na Jarově a pravidelně servisovaný na Jarově bohužel dojezdil. Přetrhl se řemen a odešly válečky.
Mám vyšší nájezd, za rok a půl jsem ujel 45 000, ale dle webu Hondy nájezd nemá na záruku vliv. Bohužel oprava, která navíc trvala měsíc, nebyla uznána jako záruční a tak jsem za pravidelně servisovaný skútr teď nechal na Jarově 12 946 korun.
Už když mi v servisu oznámili, že bude oprava dražší a že to není na záruku, napsal jsem přímo do Hondy. Z ní přišla odpověď, ať pošlu VIN, že to prověří. Pokud to nebyla jen zdvořilostní odpověď, pak tedy nejde asi o to, že by mi to neuznali v servisu, ale jde o postoj Hondy.
Válečky se, jak mi vysvětlil při přebírání technik, při servisu nekontrolují a byly opotřebované. Tak mám smůlu. Přiznám se, že jsem trochu zklamaný kvalitou. Nejsem mechanik, který pozná, že je už má čase něco vyměnit. Jezdím proto na pravidelné prohlídky, kde případně hlásím, že se mi něco nezdá. Ale nejsem ten, co podle zvuku motoru provede přesnou diagnostiku.
Asi jsem si měl načíst hafo textů na netu a zjistit si, že válečky se mění až na žádost zákazníka a chtít jejich výměnu preventivně. Příště už budu vědět a hlavně příště už ne nablejskanou bídu Honda.
Tohle jsem našel na FB na strance rádi jezdíme na skutrech a fakt síla....Jak je možné ,že při garanční prohlídce nekontroluje servisák válečky.Vždyt to je to nejduležitekší po oleji