(+420) 777 156 057 nebo 211 221 758

LevnéMoto ul. Hulická 2738, Praha 9

Lifan 125 po výměně pístu a hlavy - diskuze

reagovat
avatar

Vladimír (anonymný užívatel)

Dobrý den,
Mám dotaz týkající se špatného chodu motorky. Vyměňoval jsem píst a hlavu motoru, při nasazování pístu jsem měl píst v HÚ (tak jak jsem se dočetl) ale tahal jsem ho nahoru pomocí rozvodového řetízku, po té jsem nasadil hlavu, malé kolečko atd. ( Vše podle videa na internetu, to znamená že všechny rysky a další věci jsem měl podle videa nachystané) ale když jsem nad tím znovu přemýšlel, napadlo mě že když jsem při nasazování válce a hlavy měl píst v HÚ a při štelování rozvodů a vůle na ventilech se točí s tím "velkým nejspíše mosazným kolem" na pozici F čímž se hýbe píst, nemohlo se stát ačkoliv rysky sedí, že píst běhá jinak než má ? Jen si teď nejsem jistý jestli jsem měl značku F hned po sundání krytu na místě nebo jsem ji dotacel. No každopádně problém motorky je ten, že když ji nastartuju, tak nejde do otáček, plyn reaguje jen v určitých místech a to ne nijak extra, motorka se sice rozjede, ale nemá výkon. Nemohlo by to být tedy to že se mi palivo vstřikuje ve špatný moment ? Nebo je to jen chyba karburátoru ? Karburátor byl rozdelanej a vyfoukanej kompresorem. Věděl by někdo co s tím, popřípadě měl by nápad nebo mi to nějak objasnil ? Předem děkuji za každý názor
avatar

Primitiv (anonymný užívatel)

na rozvodovém kolečku máš rysky ,musí být souběžné s hlavou.A potom to F na rotoru a píst v HU .potom to musí běžet ,máš tam bezkontaktní zapalování.Jestli ti nejde do otaček tak to pálí ve špatný moment....