(+420) 777 156 057 nebo 211 221 758

LevnéMoto ul. Hulická 2738, Praha 9

zkušenosti s jinlingem - diskuze

reagovat
zkušenosti s jinlingem  
2012-10-29 19:04:39
avatar

spejbl (anonymný užívatel)

vlastní někdo čtyřkolku jinling? jaké s ní máte zkušenosti?
Re: zkušenosti s jinlingem  
2012-10-29 20:10:45
avatar

Orlovák (anonymný užívatel)

no nřeknu ti že žadna slava...má to tady kluk a pořád si na něco stěžuje...ale taky to koupil někde za 15tisíc skoro nové,tak to jeho zlost vždy o trochu umírnísmile4
Re: zkušenosti s jinlingem  
2012-11-02 00:32:11
avatar

Galaxík (anonymný užívatel)

Nekupovat tyhle čtyřkolky...
Re: zkušenosti s jinlingem  
2012-11-07 14:56:17
avatar

spejbl (anonymný užívatel)

tak vaše slova se potvrdila m <a class="postlink" href="http://www.***********.com/recenze/jinling-jla-250-930/">http://www.***********.com/recenze/jinling-jla-250-930/</a> m
Viz tato recenze:

Model:
JLA 250
Rok výroby:
neuvedeno
Tachometr:
neuvedeno
Hodnocení (%):
60
Hodnocení:
Zbytečně vyhozený peníze

Přečetl jsme si tady článek o čtyřkolce Jinling 250 a rozhodl jsem se přidat pár svých zkušeností s tímhle čínským materiálem. Strejda tuto čtyřkolku dostal od nejmenovaného prodejce dílů a tak jsem využil toho, že mi jí půjčil na zkušební jízdu. Nebyla to moje první zkušenost se čtyřkolkou, ale na tohle svezení jsem se těšil, protože na Jinling neslyším moc často chválu. Vzhledově Jinling nevypadá zas tak strašně, je to takovej pokus omyl ve výrobě designové čtyřkolky. Myslím, že spoustu lidí si jí kupuje jen kvůli tomu, jak vypadá. Jenže jak jsem se sám přesvědčil, vzhled není vše. Na Jinlingu se nesedí špatně, vcelku všechno mi tak nějak sedlo do ruky a tak jsem vyrazil na první zkušební testování. Musím říct, že ta ovladatelnost je šílená, řidítka vibrují, při vyšší rychlosti se všechno rozklepe, takže hned utnete plyn a doufáme, že to nějak ustojíte. A to jsem jel po rovné silnici bez výmolů. Nechci ani pomyslet na to, kdybych vjel na horší povrch. V zatáčkách i díky rozšířené přední nápravě se jelo hezky, čtyřkolka nějak neujížděla nebo neměla tendenci se hrnout rovně. Zvláštní je, že jak se zatíží předek, vibrace nejsou. Toho jsem si všiml právě v zatáčkách. Co můžu pochválit a překvapilo mě, je práce motoru. Ten šlapal jako hodinky, rekace na pln byla okamžitá. Myslel jsem si, že ujedu pár metrů a z motoru se začne čoudit nebo se ozve rachot, ale ani ťuk. Podvozek je asi nastavený natvrdo, jinak si nedokážu představit, proč jsem při přejetí malinké dírky v silnici nadskočil jak na splašeným koni. Ale svezl jsem se hezky, byla to zvláštní vyjížďka. Určitě se ještě někdy projedu a přidám sem další moje poznatky. Na závěr chci říct, že než vyjedete, zkontrolujte si všechny matky, šrouby, veškerý uchycení, apod. Když jsem se vrátil, zjistil jsem povolený řídítka.

Moje hodnocení
Je to Čína, takže žádnej zázrak nečekejte. Vzhledově líbivá čtyřkolka, která však kvalitativně a spolehlivostí dosti zaostává. Co mě rozčilovalo byly vibrace, které jsem cítil až v kostech. Opravy přijdou dřív, než si budete myslet. Z doslechu vím, že není vyjímkou roztržený řetěz, upadnutý kabel z elektriky a další.
Re: zkušenosti s jinlingem  
2012-11-07 16:48:52
avatar

kosatka-z-Brna (anonymný užívatel)

Fotrovi to taky cpali na servis,si vzal místo toho dvoje kamna na topení...Ale zase jak se řiká,darovanému koni na kopyta nekoukej...nebo tak nějak ssmile4 icon ssmile4
Re: zkušenosti s jinlingem  
2012-11-08 22:33:07
avatar

spejbl (anonymný užívatel)

"kosatka-z-Brna" napísal:
Fotrovi to taky cpali na servis,si vzal místo toho dvoje kamna na topení...Ale zase jak se řiká,darovanému koni na kopyta nekoukej...nebo tak nějak ssmile4 icon ssmile4

no je to pravda, ale na ty kopyta začneš koukat, až kůň začne kulhat a to už je většinou pozdě ssmile4 icon ssmile4