Ujfaluši (anonymný užívatel)
ahoj uvažuji o koupi nějaké silnější čtyřkolky pro práci do lesa,mám několik typů .Horně se ted mluví o Journeymanovi Gladiátor X8 .Našal jsem právě tento příspěvek nespokojeného vlastníka v konkurenčním diskuzním foru ,tak by mě zajímalo,jestli je to pravda či jestli je to jenom nejaké akce konkurenčního prodejce:
VIZ:
xchaos Město: Velké Meziříčí
IP:90.179.139.xxx
Online 0/2
Zdravim vespolek,
Bohuzel se musim podelit o spatnou zkusenost. Ctyrkolku JM Gladiator X8 (standard) jsem koupil 1.6.2012. Byla uplne nova (najeto 0km). Cca po 30 km prestal fungovat tachometr (to jsem zde v nekterem z predchozich prispevku psal). To jsem nakonec vyresil vymenou povodniho spatneho cidla za cidlo nove. A "mavnul jsem nat tim rukou". Bohuzel kolem cca 400km se mi zdalo, ze zvuk motoru neni uplne v poradku (kovovejsi). Nicmene vse ostatni bylo ok a na garancni prohlidce 502km (vymena oleje, filtr, otevreni na plny vykon, montaz torzni desticky k zadnimu rozvodu) mi servisni technik moji domenku vymluvil jako neopodstatnenou. O to vetsi bylo moje zklamani, kdyz cca v 600km (po zhruba 30km) jizdy doslo najednou k uplne ztrate vykonu, a zaroven se objevil vyrazny kovovy zvuk + zacala svitit kontrolka mazani (pouze na volnobeh).
Samozrejme jsem v jizde nepokracoval a ctyrkolku dovezl 10.7.2012 zpet prodejci k reklamaci. Vcera mi prodejce oznamil, ze ctyrkolku s podezrenim na zadreny motor odvezl do Phy. Na dalsi vyjadreni cekam ... ;(
Podotykam, ze se povazuju za racionalniho, primerene opatrneho a primerene zodpovedneho cloveka. Ke ctyrkolce jsem se po celou dobu choval velmi slusne. Jezdil jsem vetsinou po polnich cestach, behem sucheho pocasi. Pravidelne jsem kontroloval olej a vsechny vule.
Na nakupy mam stesti, podobne problemy (jako dlouholety motorkar a majitel mnoha - hlavne japonskych motorek) jsem resit nemusel
Uvidime ... Budu informovat ...

VIZ:
xchaos Město: Velké Meziříčí
IP:90.179.139.xxx
Online 0/2
Zdravim vespolek,
Bohuzel se musim podelit o spatnou zkusenost. Ctyrkolku JM Gladiator X8 (standard) jsem koupil 1.6.2012. Byla uplne nova (najeto 0km). Cca po 30 km prestal fungovat tachometr (to jsem zde v nekterem z predchozich prispevku psal). To jsem nakonec vyresil vymenou povodniho spatneho cidla za cidlo nove. A "mavnul jsem nat tim rukou". Bohuzel kolem cca 400km se mi zdalo, ze zvuk motoru neni uplne v poradku (kovovejsi). Nicmene vse ostatni bylo ok a na garancni prohlidce 502km (vymena oleje, filtr, otevreni na plny vykon, montaz torzni desticky k zadnimu rozvodu) mi servisni technik moji domenku vymluvil jako neopodstatnenou. O to vetsi bylo moje zklamani, kdyz cca v 600km (po zhruba 30km) jizdy doslo najednou k uplne ztrate vykonu, a zaroven se objevil vyrazny kovovy zvuk + zacala svitit kontrolka mazani (pouze na volnobeh).
Samozrejme jsem v jizde nepokracoval a ctyrkolku dovezl 10.7.2012 zpet prodejci k reklamaci. Vcera mi prodejce oznamil, ze ctyrkolku s podezrenim na zadreny motor odvezl do Phy. Na dalsi vyjadreni cekam ... ;(
Podotykam, ze se povazuju za racionalniho, primerene opatrneho a primerene zodpovedneho cloveka. Ke ctyrkolce jsem se po celou dobu choval velmi slusne. Jezdil jsem vetsinou po polnich cestach, behem sucheho pocasi. Pravidelne jsem kontroloval olej a vsechny vule.
Na nakupy mam stesti, podobne problemy (jako dlouholety motorkar a majitel mnoha - hlavne japonskych motorek) jsem resit nemusel
Uvidime ... Budu informovat ...

