skútr Capirelli a moje zkušenosti - diskuze

reagovat
avatar

Ladislav B. (anonymný užívatel)

Mám bohužel velmi špatné zkušenosti s touto ryze čínskou značkou,vyrval se mně kus plechu z výfuku po roce ježdění a firma na to řekne, že je najeto víc jak 5000km, nebo pokud vedení výfukového ventilu je špatně vyvrtáno a nejde seřídit vůle, odpověď stejná jak u výfuku, tak kde jsme? Dodrženy všechny podmínky servisu a garančních prohlídek. Teď spojkové ložisko, už jsem se vykašlal na servis, jenže se musí koupit druhá spojka, jelikož ložisko je atip. Spojka má najeto 9600km. Opravy si už řeším sám, ale víckrát si tuhle značku nepořídím a nikomu NEDOPORUČÍM. Již několik známích mělo zájem o pěkný skůtr. Již několika známím jsem doporučil dívat se jinde. Raději ojetinu se standartími díly, než tohle bez zájmu.Snažil jsem se to řešit přímo s dovozcem Capirelli ,ale bez výsledku.Oni skútry prezentují jako italské s japonskou kvalitou,tak proč mám v techničáku tedy napsáno ,že je skútr vyroben v Číně,toto je klamání spotřebitele.
avatar

Aligator (anonymný užívatel)

nevím co by jste chtěl za tyhle peníze,haníte značku a přitom jsou to všeobecně skútry cenově pro střední třídu.Když najezdíte za rok 10 000km tak si máte koupit Burgmana 125ccm za 130 000kč a ten Vám najezdí 100 000km na motor ,od 30 000km ale do něj také budete muset začít investovat a počítejte že tam jsou náhradní díly 10x dražší než na čínu.všechno má pro a proti ale rozumně uvažující člověk musí toto vědět už před koupí,že nemůže počítat že kvalita Capirelli bude stejná jako Suzuki nebo Peugeot
avatar

Aligator (anonymný užívatel)

ale to netvrdím jestli je tam něco špatného již z výroby tak to by se samozřejmě mělo opravit dát do pořádku smile3
Aligator??  
2017-03-06 21:46:04
avatar

vfjr (anonymný užívatel)

To je nějaká divná diskuze.Aligator odpovídá aligátorovi????? U levného zboží /pro střední třídu/ je třeba čekat, že nebudou fungovat? V kterým vesmíru? Japonský skůtry potřebují po 30000km nutné investce? Od kdy? Díly jsou 10x dražší? Které? To jsou takový bláboly........
avatar

Petr.vagner (anonymný užívatel)

tak si jdi koupit do Vrbovky v braníku gumovou membránu do karburátoru na Yamaha Majesty a pak pochopíš.Chtějí tam za ní 4000kč a to bez legrace .na čínský skútr GY6 máš tuto membránu za 100kč a celý karburátor za 700kč
Capirelli  
2017-03-07 06:51:24
avatar

Vfjr (anonymný užívatel)

Teď jsem jí kupoval. Stojí bez jehly 2000,-. A to je argument? Jak často se membrána kupuje?
avatar

Petr.vagner (anonymný užívatel)

ale to máš se vším,tady nejde jenom o jehlu.A na Majesty nestojí 2000kč ale to není podstatné i kdyby stala tak je to o 2000% dražší než na čínský skutr.Na dílech u značky tě sedřou z kůže když si koupíš nejakou ojetinu z francie která byla stočena z 80 tis.km na 30tissmile4
avatar

Marek (anonymný užívatel)

Zdravim,

nemam na tohle cas a ani chut nejak vypisovat, ale musim se podelit o zkusenost s prodejcem Hombrac a se zakoupenou cinou skútrem Capirelli Grande Porto. Necekejte tedy slohovou praci s hacky a carkami. Schrnu to do par radku ikdyz vim ze tady by bylo zrovna o cem psat.
U Hombrace jsem si koupil tento skutr. Při první servisni prohlídce jsem upozornoval na ulozeni brzdových desticek na kotouci. Byly téměř z poloviny mimo kotouc a tim padem brzdily asi taky tak. Bylo mi receno ze skutr tam mam nechat, ze si to nafoti a budou resit s dodavatelem(asi Capirelli PRAHA). Protože jsem se tam bal skutr nechat (důvod byl asi takovy, ze po zakoupeni skutru jsem si dokoupil i kufrik, který mi ochotne namontovali. Po prijezdu domu cca 4km jsem zjistil ze se srouby povolily a kufrik me pomalu opoušti) dohodl jsem se, ze jim to nafotim a poslu. To jsem udelal. Mimochodem fotky jsem i s dotazem poslal do Capirelli Praha. Tam mi odpovedeli ze tusi problém, ale at to resim s prodejcem. Když jsem je poprosil aby mi ten problém rekli s tim ze k prodejci nemam duveru uz mi neodpovedeli. No….parchant vedle parchanta. Nic…..pri další servisni prohlídce a vymene oleje jsem se tedy ptal co ty brzdy. Brzdy jsou pry v poradku….no tak dobře…………………….. Po roce když mi vypadla z trmenu matka a byl jsem nucen ho sundat jsem si vsiml že kotouc se sjizdi do konusu a desky do vécka( opravdu logicke…docela jsem to cekal). Cely trmen byl jakys takys volny!! Uvedomil jsem si ze vozim dceru do skoly a to jsem se uz nasral. Protože to mam kousek, capl jsem helmu a dojel k hombracovi- Pockal jsem primo na pana otce a se zvysenym hlasem jsem mu vysvetlil ze brzdy jsou totalne na picu. Po několika trapných naucenych hláškách a co bych po číňanovi chtel mi řekl ze to je spatne namontovany a ze za to muze ta matka kterou jsem po ztrate menil. Po otázce zda mi chce opravdu rict ze za to muze ta matka jsem se nasral ještě vic. Sel jsem se podivat na jiné vystavene Capirelli. SAMOZREJME!!! brzdy tam kde mají byt a v poradku. Nic…. Mam to tam nechat, to se spravi a ten co za to muze…uz ze ho vihodili…bla bla. Tak jsem si prijel pro opraveny skutr. První pohled mi stacil…. desticky trosku niz, ale u vystaveneho skutru byli ještě niz a na stredu kotouce. Kotouc sjety do konusu a desticky do véčka nechali stare. Seru na ne…řekl jsem si a jel do řiti. Při sjizdeni kopce od hombrace jsem zjistil ze nebrzdim. Mel jsem docela fedry, protože po hlavni zrovna projizdel autobus. Takze usudek at si udela každý sam. U me to je kup si a neotravuj. Od pitomcu z Capirelli z Prahy taky pomoc necekejte. Mozna az se někdo zabije tak teprve ti fuseraci dostanou po perach. JIZDE ZDAR!!!
avatar

Radek (anonymný užívatel)

Bohužel mám stejné zkušenosti jak s Capirelli,tak Hombráčem.Mám najeto 6000km avše odchází,matka u brzdy mi upadla po 3km,docela šok,k opravě se nikdo neměl k zoodpovědnosti také ne,bohužel.Naštěstí jsem se odstěhoval a jezdím do jiného servisu,kde jsme to dali jakžtak dohromady,ale bez pomoci Capirelli i když všude jinde by to byly záruční opravy.O tom,co už jsem musel všechno vyměnit,raději ani nemluvím.Takže Capirelli se příště vyhnu velkým obloukem.